ساعت کاری : 8 الی 20

021-56360015

آموزش نرم افزار هلو

آموزش نرم افزار هلو در اسلامشهر

مجتمع آموزشی باران یکی از بزرگترین و بهترین آموزشگاه ها در سطح اسلامشهر می‌باشد. ما در مجتمع آموزشی باران دوره های آموزشی مختلفی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. یکی از این دوره ها آموزش حسابداری می‌باشد. در مقاله قصد داریم یکی از نرم افزار های حسابداری، که در مجتمع آموزشی باران تدریس می‌شود را به شما عزیزان معرفی و کنیم و بررسی کنیم که این نرم افزار به درد چه کسانی می‌خورد.

  • نرم افزار هلو چیست و به درد چه کسانی می‌خورد؟

نرم‌افزار هلو  یک راه‌حل جامع برای مدیریت مالی کسب‌وکارها است. این نرم‌افزار حسابداری با استفاده از فناوری‌های نوین و رابط کاربری آسان، امکان انجام امور حسابداری را به صورت اتوماتیک و دقیق فراهم می‌کند. این نرم‌افزار توسط شرکت هلو سیستمز طراحی و توسعه داده شده است و دارای امکانات مختلفی برای مدیریت مالی، انبارداری، فروش و خرید، حقوق و دستمزد، مالیات و گزارش‌دهی است.

برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار هلو عبارت‌اند از:

  • نرم‌افزار حسابداری صنفی:

برای بیش از ۱۵۰ گروه شغلی، نرم‌افزارهای تخصصی حسابداری بر اساس نیازهای تخصصی هر کسب‌وکار.

  • نرم‌افزار حسابداری سازمانی:

با امکانات ویژه، کاربری حرفه‌ای و قیمت مناسب برای استفاده در شرکت‌های بازرگانی، پیمانکاری و تولیدی‌ها.

  • فروش آنلاین سرویس‌ها و افزونه‌ها:

افزونه‌های متنوعی که می‌توانند فروشگاه اینترنتی شما را به نرم‌افزار حسابداری هلو متصل کنند.

  • هلوباکس:

سخت‌افزارهای دارای گواهی انطباق هلو که به نرم‌افزارهای هلو متصل می‌شوند تا امور مالی و حسابداری کسب‌وکار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نرم‌افزار هلو در سال ۱۳۹۸ توسط شرکت طرفه نگار به عنوان یکی از اولین برنامه‌های حسابداری فارسی و ایرانی تحت ویندوز وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون نیز به لطف بروزرسانی‌های منظمی که برایش عرضه شده، به عنوان یک نرم‌افزار حسابداری قابل اطمینان توسط کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • نرم افزار هلو به درد چه کسانی می‌خورد؟

این نرم‌افزار دارای چندین نسخه مختلف است که هرکدام برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و تولیدی‌ها کاربرد دارند. پی شما می‌توانید با خیال راحت نرم افزار حسابداری هلو را یاد بگیرید و برای کسب و کار خود و یا شرکت ها امور حسابداری را انجام دهید. البته لازم به ذکر است که نرم‌افزار هلو برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، حسابداران، مدیران مالی، پیمانکاران و شرکت‌های پیمانکاری بسیار مناسب است.

در کل نرم افزار هلو برای شرکت های کوچک و کسب کار های کوچک مناسب است. اگر شما کسب و کار بزرگی دارید، یا میخواهید حسابدار یک کسب و کار بزرگ شوید و یا دوست دارید حسابدار حرفه ای تری شوید به شما پیشنهاد می‌شود نرم افزار سپیدار را هم یا بگیرید. نرم افزار سپیدار هم نیز در مجتمع آموزشی باران تدریس می‌شود. برای اطلاعات بیشتر راجب این نرم افزار به شما پیشنهاد می‌شود مقاله آموزش نرم افزار سپیدار در اسلامشهر را بخوانید. 

آموزش نرم افزار هلو در اسلامشهر

آموزش نرم افزار هلو در اسلامشهر

آموزش نرم افزار هلو در اسلامشهر

آموزش نرم افزار هلو در اسلامشهر
آموزش نرم افزار هلو در اسلامشهر

آموزش نرم افزار هلو در اسلامشهر

ارتباط با مجتمع باران

شماره های تماس:

  • 021-56360015
  • 021-56366212

آدرس : اسلامشهر, ایستگاه نوری, کوچه طهماسبی, مجتمع فنی باران, پلاک 16

بلاگ: www.blogsky.com

آموزش نرم افزار هلو در اسلامشهر آموزش نرم افزار هلو آموزش نرم افزار حسابداری هلو در اسلامشهر آموزش نرم افزار حسابداری هلو آموزش حسابداری در اسلامشهر آموزش حسابداری آموزش حسابداری کلاس حسابداری در اسلامشهر کلاس حسابداری آموزش در اسلامشهر مجتمع آموزشی باران مجتمع فنی باران

امیرمحمد دشتی
2 ماه پیش