ساعت کاری : 8 الی 20

021-56360015

مدرک تحصیلی در اسلامشهر

مدرک تحصیلی یک سند است که پس از گذراندن دوره‌های تحصیلی در دانشگاه، صادر می‌شود. این مدرک حاوی مشخصات شخص صاحب مدرک، مرجع صادرکننده، مشخصات رشته و تاریخ اخذ می‌شود. اما ممکن است شما به دلایل مختلفی موفق به ادامه تحصیل و گرفتن مدرک تحصیلی خود نشده اید، این موضوع اصلا جای نگرانی ندارد چون مجتمع آموزشی باران که یکی از بهترین و بزرگترین آموزشگاه ها در سطح اسلامشهر می‌باشد بستری را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید مدرک تحصیلی معتبر دریافت کنید.

دریافت مدرک تحصیلی در اسلامشهر

مجتمع آموزشی باران چه مدارک چی اخذ می‌کند؟

  • دیپلم

  • فوق دیپلم

  • لیسانس

دریافت دیپلم در اسلامشهر

دیپلم

دیپلم یک مدرک است که توسط یک مؤسسه آموزشی (مانند مدرسه، کالج یا دانشگاه) به فارغ‌التحصیلان اعطا می‌شود. این مدرک گواهی می‌دهد که گیرنده با تکمیل دوره‌های تحصیلی خود، فارغ‌التحصیل شده است. در نظام آموزشی ایران، دیپلم پس از دوازده سال درس خواندن از سازمان آموزش و پرورش دریافت می‌شود و فارغ‌التحصیلان می‌توانند وارد دانشگاه شده و به ادامه تحصیل بپردازند.

دریافت فوق دیپلم در اسلامشهر

فوق دیپلم

مقطع کاردانی یا همان فوق دیپلم، یکی از پایین‌ترین مقاطع تحصیلی در دانشگاه است. این دوره به دو صورت پیوسته و ناپیوسته در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. درواقع، مقطع تحصیلی کاردانی معادل فوق‌دیپلم است.

دریافت لیسانس در اسلامشهر

لیسانس

لیسانس یا کارشناسی دوره‌ای از آموزش عالی است که تحصیل آن به‌طور معمول در مدت چهارسال و حداکثر شش سال انجام می‌شود. کسب مدرک کارشناسی بر حسب رشته به دو صورت پیوسته و ناپیوسته امکان‌پذیر است.

در دوره کارشناسی پیوسته، پیش‌نیاز آن مدرک دیپلم یا پیش‌دانشگاهی است. پذیرفته‌شدگان این دوره برحسب رشته، با گذراندن ۱۳۰ تا ۱۶۰ واحد به اخذ مدرک لیسانس نائل می‌شوند. طول مدت تحصیل این دوره به‌طور متوسط ۴ سال و سقف مجاز آن ۶ سال تعیین شده است. برای آغاز به تحصیل در دورهٔ کارشناسی پیوسته، نیاز به تکمیل دوره پیش‌دانشگاهی و پذیرش از طریق آزمون سراسری است.

دریافت مدرک تحصیلی در اسلامشهر

ارتباط با مجتمع باران

شماره های تماس:

  • 021-56360015
  • 021-56366212
  • 09122107492

آدرس : اسلامشهر, ایستگاه نوری, کوچه طهماسبی, مجتمع فنی باران, پلاک 16

بلاگ: www.blogsky.com

اخذ مدرک تحصیلی در اسلامشهر مدرک تحسیلی در اسلامشهر دریافت مدرک تحصیلی در اسلامشهر مدرک تحصیلی اسلامشهر دیپلم در اسلامشهر فوق دیپلم در اسلامشهر لیسانس در اسلامشهر

3 هفته پیش