آموزش افترافکت

آموزش افتر افکت در اسلامشهر

افترافکت (After Effects) چیست؟

افترافکت، که به طور رسمی به عنوان Adobe After Effects شناخته می‌شود، یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدئو و ایجاد جلوه‌های بصری است. این نرم‌افزار توسط شرکت Adobe توسعه یافته و برای اولین بار در سال 1993 منتشر شد.

کاربردهای افترافکت

افترافکت در مرحله پست‌پروداکشن فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، و ویدئوهای تبلیغاتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار امکانات گسترده‌ای برای ترکیب لایه‌های ویدئویی، ایجاد انیمیشن‌ها، و اعمال جلوه‌های ویژه ارائه می‌دهد.

تفاوت افترافکت با دیگر نرم‌افزارها

یکی از تفاوت‌های اصلی افترافکت با نرم‌افزارهای دیگر مانند Adobe Premiere Pro در این است که افترافکت بیشتر بر روی جلوه‌های بصری و انیمیشن تمرکز دارد، در حالی که Premiere Pro بیشتر برای ویرایش خطی و تدوین فیلم‌ها استفاده می‌شود.

چگونه افترافکت را یاد بگیریم؟

برای یادگیری افترافکت، آموزشگاه های متعددی وجود دارد، یکی از این آموزشگاه ها، مجتمع آموزشی باران می باشد که یکی از قدیمی ترین و بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در سطح اسلامشهر است.

آموزش افترافکت در اسلامشهر

ارتباط با مجتمع باران

شماره های تماس:

  • 021-56360015
  • 021-56366212
  • 09122107492

آدرس : اسلامشهر, ایستگاه نوری, کوچه طهماسبی, مجتمع فنی باران, پلاک 16

بلاگ: www.blogsky.com

آموزش افترافکت در اسلامشهر آموزش آموزش افترافکت آموزش در اسلامشهر آموزش کامپیوتر آموزشگاه باران آموزشگاه در اسلامشهر اسلامشهر افترافکت کلاس کلاس افترافکت کلاس افترافکت در اسلامشهر مجتمع آموزشی باران مجتمع فنی باران آموزش افترافکت در اسلامشهر آموزش آموزش افترافکت آموزش در اسلامشهر آموزش کامپیوتر آموزشگاه باران آموزشگاه در اسلامشهر اسلامشهر افترافکت کلاس کلاس افترافکت کلاس افترافکت در اسلامشهر مجتمع آموزشی باران مجتمع فنی باران