آموزش حسابداری

آموزش حسابداری در اسلامشهر​

حسابداری: مفهوم و اهمیت

حسابداری به عنوان یک علم و هنر، مسائل مالی و اقتصادی را بررسی و ثبت می‌کند. اهمیت حسابداری  بسیار بالاست. این حوزه به مدیران و مسئولان  کمک می‌کند تا مالیات‌ها، هزینه‌ها، درآمدها، و دارایی‌ها را به‌خوبی مدیریت کنند، درواقع حسابداری فرایندی است که اطلاعات مالی را ایجاد می کند و در کلیه شرکتها و واحد های اقصادی بخش مهمی از تصمیم گیری ها بر اساس همین اطلاعات انجام می شود.

در حال حاظر دانش حسابداری به عنوان یک دانش فراگیر درآمده که بسیاری احساس نیاز به دانستن آن می کنند.

 مجتمع آموزشی باران به عنوان یک موسسه فنی و آموزشی در ایران فعالیت می‌کند. این مجتمع با ارائه دوره‌های متنوع در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش حسابداری، معماری، فناوری اطلاعات و…  به توسعه دانش و مهارت‌های دانشجویان وعلاقه‌مندان می‌پردازد. مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر برای کلیه افرادی که علاقه مند به دانش حسابداری هستند اقدام به برگزاری دوره های آموزش حسابداری در اسلامشهر جهت اخذ دیپلم رسمی نموده است در این راستا دوره های آموزشی زیر برگزار می گردد.

نام دوره آموزشی

  • حسابداری عمومی مقدماتی
  • حسابداری عمومی تکمیلی
  • حسابداری صنعتی درجه ۲
  • حسابداری حقوق و دستمزد
  • رایانه کار حسابداری مالی
  • دروس دانشگاهی
  • دوره حسابداری شرکت ها(تحریر دفاتر کل و روزنامه، ثبت سند حسابداری، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، پر کردن مالیت بر ارزش افزوده، تهیه لیست دیسک بیمه، تحریر مسائل و ثبت سند، کار با پروژه های مالی و …)
  • نرم افزار های حسابداری همکاران سیستم،‌ هلو، رافع، تراز و …
  • حسابداری بازار کار

دوره حسابداری عمومی مقدماتی

هدف اصلی این دوره آشنایی کار آموزان با مبانی و مقدمات حسابداری است این مبانی شامل روش های عمومی حسابداری در قالب شرکت های خدماتی و بازرگانی بیان می شود.

در این دوره تاکید اصلی بر مفاهیم و الگوهای اساسی است به طوری که کارآموزپس از مطالعه ی این کتاب بتواند درک منظمی از مبانی و مقدمات حسابداری پیدا کند.

دوره حسابداری عمومی تکمیلی

این دوره و اطلاعات آن موجب می گردد تا کار آموزان عزیز بتوانند پس از پایان دوره با توانایی بیشتری ازعهده وظایف محوله در قسمت های مالی سازمان های مختلف برایند. در واقع در این دوره کار آموزان مباحث پیشرفته تری را نسبت به حسابداری عمومی مقدماتی در حسابداری شرکت و سازمان های پولی و مالی فرا می گیرند.

دوره حسابداری صنعتی

این دوره بر خلاف دوره های مقدماتی و تکمیلی که به حسابداری سرکت های خدماتی و بازرگانی می پرداختند، به حسابداری شرکت های تولیدی و صنعتی می پردازد و هدف آن محاسبه ی بهای تمام شده ی کالاهای تولید شده در شرکت هاست و هنر جویان عزیز پس از گذراندن این دوره با حسابداری شرکت های تولیدی آشنا میشوند.

دوره حسابداری حقوق و دستمزد

در این دوره آموزش روش های حسابداری حقوق و دستمزد انجام می گیرد و قوانین مربوط به حقوق و دستمزد ( بیمه، مالیات، کار و …) بررسی می گردد. در واقع در پایان این دوره مهارت های افراد برای محاسبات حقوق و دستمزد که جدا از سایر دوره های حسابداری است و یک بخش مجزا در حسابداری می باشد افزایش می یابد.

دوره رایانه کار حسابداری مالی

این کتاب که شامل بخش اندکی از مفاهیم پایه ای حسابداری و بخش از مبانی رایانه می باشد سعی دارد کاربرد رایانه در حسابداری مالی آموزش دهد ونیاز هست که افراد برای درک هرچه بهترعلم حسابداری، دانش خود را در زمینه رایانه نیز ارتقاء دهند. بنابراین نیاز به داشتن حداقل دانش خود را در زمینه رایانه نیز ارتقا دهند. بنابر این نیاز به داشتن حداقل دانش رایانه ای برای آن احساس می گردد.

چند نکته مهم

چند نکته ضروری و کاربردی را برای کارآموزان و مهارت آموزان مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر یادآوری میکنیم که دانستن آن ها الزامی است:

  1. کلیه افراد پس از گذراندن دوره های آموزشی موفق به اخذ دیپلم رسمی می شوند.
  2. افراد پس از کسب دیپلم رسمی در رشته حسابداری مالی می توانند به شرح زیر ادامه دهند:
    • شرکت در کنکور سراسری دانشگاه های دولتی رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش و در صورت قبولی در آزمون ادامه تحصیل در رشته کاردانی پیوسته حسابداری
    • ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد، کنکوری برای ورود به دانشگاه ندارد و شرط ورود به دانشگاه فقط داشتن دیپلم حسابداری است.
    • ثبت نام در دوره های مقطع کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی که به صورت پودمانی و ترمی واحدی برگزار میگردد. پذیرش در دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس معدل کل می باشد و کنکور (آزمون ورودی) ندارد.
  3. بدون تردید تفهیم مطالب و مفاهیم حسابداری نیاز به تمرین و ممارست دارد که امید است با تلاش های مستمر هنرجویان و همکاری هنر آموزان در جهت مسائل مختلف در کلاس این نقص برطرف گردد. در طول دوره مربیان و اساتید مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر کلیه مطالب کتاب ها را به طور کامل تشریح می کنند به طوری که اگر کار آموزان محترم در کلاس ها حضور داشته باشند و مطابق با برنامه کلاسی پیش روی کنند و تکالیف و تمرین ها را انجام دهند دیگر نیاز به جزوه و کتاب ندارند و با کسب نمرات بالا دوره ها را می گذارنند.

ارتباط با مجتمع باران

شماره های تماس:

  • 021-56360015
  • 021-56366212
  • 09122107492

آدرس : اسلامشهر, ایستگاه نوری, کوچه طهماسبی, مجتمع فنی باران, پلاک 16

بلاگ: www.blogsky.com

بازدید ها :‌ 106

آموزش در اسلامشهر آموزشگاه حسابداری در اسلامشهر آموزشگاه در اسلامشهر اسلامشهر حسابدار اسلامشهر حسابداری در اسلامشهر حسابداری عمومی در اسلامشهر حسابداری مالی در اسلامشهر مجتمع آموزشی باران مجتمع فنی باران آموزش در اسلامشهر آموزشگاه حسابداری در اسلامشهر آموزشگاه در اسلامشهر اسلامشهر حسابدار اسلامشهر حسابداری در اسلامشهر حسابداری عمومی در اسلامشهر حسابداری مالی در اسلامشهر مجتمع آموزشی باران مجتمع فنی باران آموزش در اسلامشهر آموزشگاه حسابداری در اسلامشهر آموزشگاه در اسلامشهر اسلامشهر حسابدار اسلامشهر حسابداری در اسلامشهر حسابداری عمومی در اسلامشهر حسابداری مالی در اسلامشهر مجتمع آموزشی باران مجتمع فنی باران